Resident Evil Requiem
The Grace Ashcroft Outfit is an in-game cosmetic that you can use in Fortnite starting from February 27, 2026 at 12am ET.
Any pre-purchase or purchase of Resident Evil Requiem on the Epic Game Store starting October 29, 2025 6pm ET will grant you the Grace Ashcroft Outfit in Fortnite from February 27, 2026 at 12am ET.
At the game’s launch on February 27, 2026 at 12am ET, users that purchase Resident Evil Requiem will also be granted the Grace Ashcroft Outfit in Fortnite. Just make sure you purchase Resident Evil Requiem with the same Epic account you use to play Fortnite.
The Grace Ashcroft Outfit will also be purchasable separately in the Fortnite Shop from February 28, 2026 at 7pm ET to March 7, 2026 at 6.59pm ET.
Yes! If you are signed in with your Epic account on PC or mobile, or have connected your console account(s) to your Epic account, the Grace Ashcroft Outfit will be in your Fortnite Locker starting from February 27, 2026 at 12am ET.
What happens if I’ve already purchased the Grace Ashcroft Outfit in the Fortnite Item Shop, and I then purchase Resident Evil Requiem through the Epic Games Store?
If you’ve already purchased the Grace Ashcroft Outfit, you will receive a grant inside Fortnite of 1,500 V-Bucks instead of the Grace Ashcroft Outfit.
Do I get to keep the Grace Ashcroft Outfit if I refund my purchase of Resident Evil Requiem on the Epic Games Store?
If you refund your purchase of Resident Evil Requiem on the Epic Games Store, you will lose your Grace Ashcroft Outfit in Fortnite if you obtained it by purchasing Resident Evil Requiem.
The Grace Ashcroft Outfit in Fortnite is available for as long as Resident Evil Requiem is available for sale on the Epic Games Store.