Resident Evil Requiem
Hvert køb på forhånd eller køb af Resident Evil Requiem i Epic Games Store fra den 29. oktober 2025 kl. 23:00 giver dig Grace Ashcroft-outfittet i Fortnite fra den 27. februar 2026 kl. 06:00.
Ved spillets lancering den 27. februar 2026 kl. 06:00 vil brugere, der køber Resident Evil Requiem, også få tildelt Grace Ashcroft-outfittet i Fortnite. Du skal bare sørge for at købe Resident Evil Requiem med den samme Epic-konto, som du bruger til at spille Fortnite.
Ja! Hvis du er logget ind med din Epic-konto på pc eller mobil, eller du har knyttet din(e) konsolkonto(er) til din Epic-konto, vil Grace Ashcroft-outfittet være i dit Fortnite Locker fra den 27. februar 2026 kl. 00:00 ET.
Hvad sker der, hvis jeg allerede har købt Grace Ashcroft-outfittet i Fortnite Genstandsbutik, og jeg derefter køber Resident Evil Requiem via Epic Games Store?
Hvis du allerede har købt Grace Ashcroft-outfittet, modtager du et beløb på 1.500 V-Bucks i Fortnite i stedet for Grace Ashcroft-outfittet.
Hvis du refunderer dit køb af Resident Evil Requiem i Epic Games Store, mister du dit Grace Ashcroft-outfit i Fortnite, hvis du fik det ved at købe Resident Evil Requiem.
○ Hvis du bor i Den Europæiske Union (EU), er Fortnite tilgængeligt via Epic Games Store på mobil. iPhone-brugere i EU kan alternativt spille Fortnite via AltStore PAL.