Apakah itu Pakaian Grace Ashcroft?
Pakaian Grace Ashcroft ialah kosmetik dalam permainan yang boleh anda gunakan dalam Fortnite bermula dari 27 Februari 2026 pada jam 1:00 PTG GMT+8.
Jika saya membeli Resident Evil Requiem di Epic Games Store, adakah Pakaian Grace Ashcroft juga akan muncul dalam Locker Fortnite saya di platform lain? (PlayStation, Xbox, Nintendo dan lain-lain)
Jika anda telah membeli Pakaian Grace Ashcroft, anda akan menerima pemberian sebanyak 1,500 V-Bucks dalam Fortnite sebagai ganti kepada Pakaian Grace Ashcroft.
Adakah saya boleh menyimpan Pakaian Grace Ashcroft jika saya memohon bayaran balik untuk pembelian Resident Evil Requiem di Epic Games Store?
Jika anda meminta bayaran balik untuk pembelian Resident Evil Requiem di Epic Games Store, anda akan kehilangan Pakaian Grace Ashcroft dalam Fortnite jika anda memperolehnya melalui pembelian Resident Evil Requiem.
○ Jika anda tinggal di Kesatuan Eropah (EU), Fortnite tersedia melalui Epic Games Store pada mudah alih. Pengguna iPhone di EU boleh bermain Fortnite secara alternatif melalui AltStore PAL.