Czym jest strój Grace Ashcroft?
Strój Grace Ashcroft to przedmiot kosmetyczny dostępny w grze Fortnite od 27 lutego 2026 r. od godz. 6:00 czasu polskiego.
Strój Grace Ashcroft będzie można również kupić osobno w Sklepie Fortnite od 29 lutego 2026 r. od godz. 1:00 czasu polskiego do 8 marca 2026 r. do godz. 0:59 czasu polskiego.
Tak! Jeśli zalogowałeś(-aś) się na swoje konto Epic na PC lub urządzeniu mobilnym albo połączyłeś(-aś) swoje konta konsolowe z kontem Epic, strój Grace Ashcroft będzie dostępny w twojej szafce Fortnite od 27 lutego 2026 r. od godz. 6:00 czasu polskiego.
Co się stanie, jeśli kupiłem(-am) już strój Grace Ashcroft w sklepie z przedmiotami Fortnite, a następnie kupię Resident Evil Requiem w Epic Games Store?
Jeśli kupiłeś(-aś) już strój Grace Ashcroft, zamiast niego otrzymasz w Fortnite 1500–V-dolców.
Strój Grace Ashcroft w Fortnite jest dostępny tak długo, jak długo gra Resident Evil Requiem jest dostępna w sprzedaży w Epic Games Store.
Jeśli mieszkasz w Unii Europejskiej (UE), Fortnite jest dostępny w sklepie Epic Games Store na urządzeniach mobilnych. Użytkownicy iPhone'ów w UE mogą alternatywnie grać w Fortnite za pośrednictwem AltStore PAL.