Resident Evil Requiem - Demo
Requiem for the dead. Nightmare for the living. A new era of survival horror arrives with a demo version. Prepare to escape death in a heart-stopping experience that will chill you to your core.
A new era of survival horror arrives with Resident Evil Requiem, the latest and most immersive entry yet in the iconic Resident Evil series.
Experience terrifying survival horror with FBI analyst Grace Ashcroft, and dive into pulse-pounding action with legendary agent Leon S. Kennedy. Both of their journeys and unique gameplay styles intertwine into a heart-stopping, emotional experience that will chill you to your core.