Resident Evil Requiem – demo
En ny æra inden for overlevelseshorror er begyndt med Resident Evil Requiem, det seneste og mest medrivende indslag i den ikoniske Resident Evil-serie.
Oplev skræmmende gys i selskab med FBI-analytikeren Grace Ashcroft, og dyk ned i adrenalinsusende action med den legendariske agent Leon S. Kennedy. Begge figurers rejser og unikke spillestile bliver vævet sammen til én hjertestoppende, følelsesladet oplevelse, der vil få hårene til at rejse sig.