Resident Evil Requiem – demo
Requiem dla zmarłych. Koszmar dla żywych. Nowa era survival horroru nadchodzi w wersji demonstracyjnej. Przygotuj się na ucieczkę przed śmiercią podczas przygody, która przerazi cię do szpiku kości.
Nowa era survival horroru nadchodzi wraz z Resident Evil Requiem, najnowszą i najbardziej wciągającą odsłoną kultowej serii Resident Evil.
Doświadcz przerażającego survival horroru z analityczką FBI Grace Ashcroft i wskocz w porywającą, pełną adrenaliny akcję z legendarnym agentem Leonem S. Kennedym. Ich przeplatające się losy i unikalne style gry tworzą wstrząsające, pełne emocji doświadczenie, które przerazi Cię do szpiku kości.