Resident Evil Requiem - Grace's Costume: Apocalypse
[Minimum Required Specs] Supports 1080p gameplay (using upscaling, native resolution of 640p)/30fps. [Recommended Specs] Supports 1080p gameplay (using upscaling, native resolution of 720p)/60fps. Note: Frame rate may drop when the processing load is high.