Restless Soul
Prevail in bullet-hell lite battles as you traverse through a greyscale world in search of the eight keys that open the Portal back to Life. But you’re not the only one who wants those keys…the evil Dr. Krull and his army will do whatever it takes to get them first, and it’s the Grim Reaper’s job to stop you from leaving.
Battle enemies, solve puzzles, and laugh until you die (again?), all while taking on side challenges and arcade-style minigames. Enlist the “help” of an apathetic ghost dog named Woof (yes, you can pet him).
Complete side challenges like finding all of the Mysterious Buildings and rescuing all of the captured Little Bros.
Enjoy arcade-style minigames, such as a Tapper-inspired game and a shooting gallery.
Explore 8 towns and meet over 100 “colorful” characters in this pixelated monochromatic world.
Commemorate your time in the Afterlife by using your After-Phone to take selfies with your favorite characters.