Return To Ash
The hospital room she knew is gone. Beyond the window lies a blank, white void that stretches endlessly. Instead of the usual aches and pains, she awakens feeling better than she has in years. Is this a dream, or…? Return to Ash is a narrative-driven visual novel focused on emotional storytelling and relationship building. Your decisions will shape Ashleigh’s journey, and determine how her story ends. Explore a mysterious afterlife, forge bonds with others trapped in this strange purgatory, and face impossible, torturous trials from a masked being who calls themself “Death”.
Narrative-Driven Visual Novel: Immerse yourself in an emotional story about life, death, and everything in between.
Choices That Matter: Build relationships with a cast of memorable characters, each with their own dreams, regrets, and reasons to return to life.
Unique Art Style: A distinct and atmospheric visual design brings the afterlife and its mysteries to life.
Original Soundtrack: Experience a beautiful, emotional score that complements every twist and turn of Ashleigh’s journey.
Short and Impactful: A complete story experience with multiple endings, designed to be finished in 2-4 hours.