Return: Unknown
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.In a world where everything is lost, survival is all that matters. Build, fight, and decide who you trust.
Use vehicles such as cars, boats, planes, helicopters, and even mini-submarines to traverse land, sea, and air. Build anywhere: on the ground, on rooftops, or high up on skyscrapers, or take over existing structures, from small apartments to massive high-rise buildings.