Revenge Of The Colon
Revenge of the colon to fabularna, jednoosobowa, atmosferyczna gra z elementami body horroru i wieloma zakończeniami. Wykonuj kolonoskopie u pięciu pacjentów i odkrywaj ukryte w nich przerażenia. Styl horroru PS1!
Jesteś szanowanym gastroenterologiem u szczytu swojej kariery. Jeszcze o tym nie wiesz, ale to jest twój ostatni tydzień.
Spędzisz swój czas głęboko w klaustrofobicznych jelitach swoich pacjentów. Będziesz musiał zidentyfikować i leczyć wszelkie dolegliwości, jakie odkryjesz, aby zagwarantować przyszłe zdrowie pacjentów. Będziesz mieć dostęp do różnorodnych specjalistycznych narzędzi medycznych, które pomogą Ci w tym zadaniu.
Gra składa się z pięciu rozdziałów. Każdy rozdział skupia się na leczeniu dolegliwości innego pacjenta. Tydzień zaczyna się normalnie, ale w miarę jego postępu natrafiasz na rzeczy będące koszmarem gastroenterologa.
To nie tylko o ogólnych krwiach i flakach. Każdy rozdział gry koncentruje się na różnych aspektach horroru cielesnego, dzięki czemu gracze spotkają się z czymś innym przy każdym pacjencie.
Wybraliśmy styl retro PS1, ponieważ wiemy, że jest bardzo ceniony przez fanów gatunku niezależnego horroru. Szorstkość stylu wizualnego w połączeniu z tematyką gry pomaga stworzyć atmosferę nostalgicznej niepewności.