Revenge of the Mage
RotM is an Action Roguelite FPS game where players get in the robes of a Mage. Let the hands of fate open ways for the power of your magic. Save the Multiverse to power up yourself! Unlock, collect, discover, live, die, repeat!
Revenge of the Mage pulls the camera down right into the cowl of a mage so you can experience the magic and destruction in person! You will destroy the hordes of the damned, absorb their essences for power and save the multiverse!
You have a variety of Ancestors to choose from, each with different elemental powers. You will unlock even more as you play the game, providing new styles so you can find your favorite. After all, what’s the point in the destruction of hordes if not fun?
With 30+ unique cards - we are adding more- to be offered when you level up, each of which can be upgraded several times for greater effect, every playthrough will be different. Did we mention that we’re adding even more cards?
Revenge of the Mage aims to take the best parts of the action roguelites and shooters: A vast array of powers and challenges to choose from and legions of enemies so you can enjoy that power! The more you play, the more you unlock and the harder challenges you can take on.
Are you ready to take revenge? From who? We don’t even know. What matters is that you shoot enemies, avoid their shots, become more powerful and keep doing that!