Revenge of the Mage
"Revenge of the Mage, oyuncuya bir büyücünün cübbesini giydirerek ona büyünün ve yıkımın gücünü bizzat deneyimlemeni sağlıyor! Lanetli orduları yok edecek, özlerini toplayarak güçlenecek ve çoklu evreni kurtaracaksınız!
30’dan fazla benzersiz kart (ve daha fazlası yolda!) seviyenizi yükselttikçe size sunulacak. Üstelik her kartı birkaç kez geliştirerek daha güçlü hale getirebilirsiniz. Her oynayışınız farklı olacak! Daha fazla kart eklemekte olduğumuzu söylemiş miydik?
Revenge of the Mage, aksiyon roguelite ve FPS türlerinin en iyi yönlerini bir araya getirmeyi hedefliyor: Seçebileceğiniz çok sayıda güç, zorluk ve bu güçleri sonuna kadar kullanabileceğiniz düşman orduları! Ne kadar çok oynarsanız, o kadar fazla kilit açar ve daha zorlu mücadelelere girişirsiniz.