Reverie: Sweet As Edition
With restless spirits threatening the safety of Toromi Island’s inhabitants, Tai must venture through dangerous dungeons and across a variety of environments to put the spirits to rest. All in a summer holiday!
There's no part of Reverie I can point to and say, “This is bad,” as nothing it does would warrant such a label. In fact, most of the game is rather pleasant, but it's a type of pleasantry that dissipates the moment I set down the controller.
Tai's trusty cricket bat hits a respectable over in this short and sweet dungeon crawler that'll scratch that back-to-basics itch.