Revita
A fast paced twin-stick roguelite platformer. Climb an ominous clock tower in a series of procedural encounter rooms and past challenging boss fights on your way to reclaiming your lost memory.
An extensive set of options lets you tweak Revita to your playstyle - slow down time, set an outline colour for enemies to make them easier to track or choose the level of aim assist that feels right for you.
Explore an underground subway line infested with monsters and filled with colourful characters who will help you on your journey. Travelling from station to station where elevators take you towards the heights of an ever changing clocktower.
A nameless child with no memories awakens in the metro with only a vague sense of purpose and desire to reach the distant clocktower, hoping to find answers at the top. On the way they will discover a melancholic world filled with masked characters, monsters and perhaps the answers that the child seeks.