Revita
Geniş kapsamlı bir dizi seçenek, Revita'yı oyun tarzına göre ayarlamana izin verir - zamanı yavaşlat, düşmanları izlemeyi kolaylaştırmak için onlara bir kontur rengi belirle veya senin için doğru olan nişan alma desteği seviyesini seç.
Hafızasını kaybetmiş isimsiz bir çocuk, sadece belirsiz bir amaç duygusu ve uzaktaki saat kulesine ulaşma arzusuyla metroda uyanır, aradığı cevapları saat kulesinin tepesinde bulmayı ummaktadır. Yolda maskeli karakterler, canavarlar ve belki de çocuğun aradığı cevaplarla dolu melankolik bir dünya keşfedecektir.