Revive & Prosper
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.In this voxel automation game you lead a mutant crew, shape the terrain, automate and build a base with a spaceship.
In this single-player factory builder, you will mine, construct, and automate while controlling a crew of mutants and golem sidekicks in a world featuring real-time water physics and dynamic weather. Rejuvenate the barren wasteland, progress through technological ages, and embark on a space rescue mission. 'Revive & Prosper' combines intricate voxel-based construction and dynamic water mechanics with automation to thrive in a vibrant world facing weather disasters and environmental puzzles.