Wilderings: The Lost Spring
Opanuj dziką przyrodę. Przywróć zniszczony świat do życia. W tej grze typu roguelite, polegającej na zbieraniu stworzeń, dynamiczna akcja łączy się z ekscytującą eksploracją otwartego świata. Zaprzyjaźnij się z mistycznymi Hântu i dowódź nimi, aby pomogli ci w podróży i odbudowie zepsutego świata!
Przywróć ekosystemy poprzez działanie: zrewitalizuj obszary, reaktywuj źródła i przywracaj życie, jeden biom po drugim. W miarę jak świat się regeneruje, powracają jego pierwotni mieszkańcy – Hântu, przebudzone rodzime stworzenia, które niegdyś doprowadzono do wyginięcia. Dołączają one do twojej walki, poszerzają twoje możliwości, a ponadto można je karmić i awansować na kolejne poziomy, aby utworzyć własną drużynę i styl walki, dostosowując strategię w każdym przejściu.
W swojej bazie na statku powietrznym uprawiaj rośliny z nasion i zasobów zebranych podczas eksploracji, aby odblokować trwałe wzmocnienia, rozwijać swoich towarzyszy i przygotować się do kolejnego zejścia.
Nigdy nie walcz w pojedynkę. Odkrywaj i zaprzyjaźnij się z lojalną grupą Hântu o unikalnych zdolnościach. Niezależnie od tego, czy chłonią efekty statusowe, czy wyprowadzają potężne kontrataki, te stworzenia są kluczem do pokonania najniebezpieczniejszych zagrożeń tego świata. Poza tym są też całkiem urocze! Znajdź je i zbierz, wyprowadzaj potężne kombinacje ciosów i opanuj każde starcie.
Wykorzystaj szeroki wachlarz ataków Abi – w walce wręcz, na odległość oraz specjalnych – płynnie łącząc je z umiejętnościami Hântu, by pokonać wrogów. Każdy przeciwnik to lekcja przetrwania. Dostosuj się do zmieniających się warunków i pokonaj wieloetapowych, udręczonych przeciwników, aby odblokować przełomowe narzędzia do poruszania się oraz ulepszenia, które wzbogacą twoją przygodę.
Dom jest tam, gdzie są Hântu! Jest to również konfigurowalny statek powietrzny, do którego powracasz, by odpocząć i zebrać siły. Sadź rzadkie nasiona, by uzyskać trwałe wzmocnienia, karm swoich lojalnych towarzyszy, by uzyskać ulepszenia, i dekoruj swój statek, tworząc bujny, pływający ogród mocy. W zepsutym świecie twoje sanktuarium pozostaje latarnią życia na niebie.
Polegnij w walce, wznieś się na statku powietrznym. Zdobywaj trwałe ulepszenia, które przenoszą się na każdą kolejną rozgrywkę, pozwalając ci przekształcić się z samotnego ocalałego w mistrza synergii Hântu. Dzięki losowo generowanym przeciwnikom i zmieniającym się nagrodom każde zejście stanowi okazję do przetestowania nowej konfiguracji i zagłębienia się w świat poniżej.
Nasiona odnowy są w twoich rękach. Dodaj grę do listy życzeń już teraz, aby pomóc Abi i jej towarzyszom z plemienia Hântu tchnąć nowe życie w zepsuty świat!