Wilderings: The Lost Spring
Vahşi doğaya hükmet. Parçalanmış bir dünyayı yeniden canlandır. Bu yaratık toplama temalı roguelite oyununda, dinamik aksiyon ile açık dünya keşfi bir araya geliyor. Gizemli Hântu'larla dostluk kurarak yozlaşmış toprakları iyileştir! Endling'in BAFTA ödüllü yaratıcıları Herobeat'ten. 2026 Londra Oyun Festivali'nin resmi seçkisinde yer alıyor.
Eylemlerinle ekosistemleri yeniden canlandır: Alanları yeniden vahşileştir, Yaşam Kaynaklarını yeniden etkinleştir ve her defasında bir biyoma yeniden hayat ver. Dünya iyileştikçe, asıl sakinleri geri döner: Bir zamanlar yok olmanın eşiğine getirilmiş ve yeniden uyandırılmış yerli yaratıklar olan Hântu'lar gibi. Onlar dövüşüne katılır, yeteneklerini genişletir; ayrıca beslenip seviyeleri yükseltilerek kendi takımını ve savaş tarzını oluşturmana olanak tanır, böylece her oyunda stratejini yeniden şekillendirebilirsin.
Hava gemisi üssünde, keşif sırasında topladığın tohumlar ve kaynaklarla bitkiler yetiştirerek kalıcı takviyelerin kilidini aç, yoldaşlarını geliştir ve bir sonraki inişe hazırlan.
Asla Yalnız Dövüşme. Benzersiz yeteneklere sahip sadık bir Hântu kadrosunu keşfet ve onlarla dost ol. İster durum etkilerini emsinler ister güçlü karşı saldırılar gerçekleştiriyor olsunlar, bu yaratıklar dünyanın en tehlikeli tehditlerini alt etmenin anahtarıdır. Üstelik oldukça sevimliler de! Onları bul ve topla, güçlü kombolar gerçekleştir ve her karşılaşmada ustalaş.
Abi'nin yakın dövüş, menzilli ve özel saldırılarını, Hântu yetenekleriyle kusursuz bir şekilde harmanlayarak düşmanlarını alt et. Her düşman bir hayatta kalma dersidir; değişen ortamlara uyum sağla ve çok aşamalı İşkence Görmüş Patronların üstesinden gelerek yolculuğunu dönüştürecek yeni hareket araçlarının ve yükseltmelerin kilidini aç.
Ev, Hântu'ların Olduğu Yerdir! Burası aynı zamanda dinlenmek ve yeniden toparlanmak için geri döndüğün, özelleştirilebilir bir Hava Gemisidir. Kalıcı takviyeler için nadir tohumlar ek, yükseltmeler için sadık yoldaşlarını besle ve gemini yemyeşil, yüzen bir güç bahçesine dönüştür. Yozlaşmış bir dünyada sığınağın, gökyüzünde yaşamın parlayan bir ışığı olarak kalacak.
Savaşta yenil, Hava Gemisi'nde yüksel. Her oyunda geçerli olan kalıcı yükseltmeleri kazanarak, yalnız hayatta kalan birinden bir Hântu sinerjisi ustasına dönüş. Rastgele belirlenen düşmanlar ve değişen ödüllerle her iniş, yeni bir yapıyı denemek ve dünyanın daha derinlerine ilerlemek için yeni bir fırsattır.
Yeniden canlandırmanın tohumları senin elinde. Abi ve Hântu yoldaşlarının yozlaşmış bir dünyaya yeniden hayat vermesine yardımcı olmak için hemen istek listesine ekle!