RHYTHM SPROUT
Rhythm Sprout is a fast-paced rhythm action with original music and a wacky story mode.
Every music track goes together with a unique and detailed 3D environment designed around its theme and story beat. Keep an eye out for little events and easter eggs throughout the levels!
All the music is crafted exclusively for the game with creative beatmaps in mind. It results in high sync between sound and gameplay – you'll feel it!
Music themes are inspired by different genres such as EDM, K-POP, Drum’n’Bass, Disco, Lo-fi hip-hop, even Metal, and much more.
Follow Sprout - the Chosen Onion - on his lightweight and self-aware adventure between music levels. Make funny dialogue interactions, full of silly jokes and pop culture references. Help the adorable inhabitants of the Vegetable Kingdom and face a charming cast of Sweet Villains.
Aside from difficulty modes and highscore achievements, there are several modifiers to ramp up the challenge and replay value.
On top of that, Rhythm Sprout features hardcore remixes and gimmicky bonus levels for extra fun.