Rhythm Towers
Ritmi hisset, melodiyi savun! Planet Rhapsody'de, ritim ve stratejinin bu uyumlu karışımında istilacı düşmanlara karşı savunmayı düzenlemek için müzikal kuleler kullan.
Müzik, Planet Rhapsody'nin atan nabzıdır. Groovy melodiler sürekli olarak mavi çimenli çayırlarda yankılanır, ürkütücü çorak arazilerde yankılanır ve engebeli dağların üzerinde ulur. Bu müzikal melodiler, gizemli AlgoRhythm'i korur ve sürdürür, olmadan Planet Rhapsody sessiz bir uçuruma çöker.
Şimdi, AlgoRhythm doğaüstü bir güç tarafından öfkeye sürüklenen yaratıklar tarafından tehdit ediliyor ve yardıma ihtiyacı var.
Kuleleri farklı sıralar ve pozisyonlarda yerleştirerek kendi benzersiz senfonini yarat. İnşa ettiğiniz her Rhythm Tower, film müziğine dinamik olarak yeni bir müzik katmanı ekler, her seviyenin müzikal manzarasını dramatik bir şekilde değiştirir. Yeni ortamları keşfederken, geniş tempo ve benzersiz tarzlara sahip yeni müzik türleriyle dans edin - rahatlatıcı Lo-Fi Hip-Hop'tan yoğun, nabzı atan Drum n Bass'e kadar.
Rhythm Towers'ınızı dikkatlice konumlandırmak ve yükseltmek için strateji kullanın. Film müziğinin yoğunluğu arttıkça daha güçlü hale geldiklerini izleyin. Ritimlerinize, yardımcı ve tehlikeli yollarla tepki veren canlı bir uzaylı gezegeninde ilerlerken yeni Rhythm Towers'ın kilidini açın.
Sofa co-op veya çevrimiçi çok oyunculu oyun yoluyla Duet modunda bir arkadaş getirin. Haritayı ikiye böler ve kendi bölgenizin sorumluluğunu alır mısınız? Yoksa takım kurup biri kuleler inşa ederken diğeri creeps'leri mi yavaşlatır? Zor zamanlarda bir arkadaş gerçekten bir arkadaştır!
Her biri kendi bireysel becerilere ve kişiliklere sahip birden fazla oynanabilir karakter arasından seçim yapın. Tuhaf 'Harmony' olarak creeps'leri yavaşlatma yeteneklerinizi kullanın veya daha sakin 'Riff' olarak oynayın ve onun kule menzil artırıcı becerilerinden yararlanın. Oynayış biçiminizi değiştirecek yararlı yeteneklere sahip yeni karakterlerin kilidini açın.