R.I.C.E.
A rich paragraph of info which will try to charm & pique interest, trying to catch your eye in a sea of competition using buzzwords such as ‘bullet heaven’ and ‘in-depth meta-progression’, in a vain attempt to make you believe this game is any different from others in it’s genre.
A more detailed description that knows what you’re here to order, a complete meal of destruction and mayhem. A serving of plain R.I.C.E is here for you: dramatic, spicy storyline that takes itself too seriously? Not a pinch. A huge cast of characters who complain endlessly? We cut the fat. Simple Fast-paced combat that’s arcade gaming distilled? Now that’s a good dish.
Another Tip: Better Loot makes for Better Killing. But of course, you knew that already didn't you?
Repetitive Indie Combat Experience is all about distilling combat to its rawest, purest form, stripping everything that gets in the way - including limits on your ability to destroy. Nothing will stand between you and your R.I.C.E.