RiMS Racing
Maceran hayallerindeki motoru seçmenle başlıyor. RiMS Racing'de dünyanın en güçlü 8 Avrupalı ve Japon motosikletini sürebilirsin: Ducati Panigale V4 R, MV Agusta F4 RC, Aprilia RSV4, BMW M 1000 RR, Suzuki GSX-R1000R, Honda CBR1000RR, Kawasaki Ninja ZX-10RR, Yamaha YZF-R1. Üreticilerle yakın iş birliği sayesinde eşi benzeri olmayan detay düzeyi ile yeniden üretilen bu motorlar, kusursuz ve gerçekçi bir sürüş deneyimi sağlıyor. Âdeta en parlak hâline ulaşması için biraz kesilmesi gereken ham elmaslar gibi!
Daha önce hiçbir motosiklet simülasyonunda görülmemiş tamir yönetim sistemiyle motorunun her parçasını sökerek yarış sonrasında bakımını yapabilir ve yükselterek performansını katlayabilirsin. Zamanla motorunun her bir vidasını tanıyacaksın. Sektörün en büyük isimlerinden 500'den fazla lisanslı yedek parça ve 200'ü aşan lisanslı ekipman ögesiyle sürücünü kişiselleştir!
RiMS Racing motorunun davranışlarını gerçek zamanlı analiz etmene ve performansını en iyi duruma getirmene yardımcı olan Motorbike Status Check (MSC) sistemi sayesinde aksiyonu iliklerine kadar hissedeceksin. Fren diski ısısı, lastik basıncı ve aşınma durumu, dayanıklılığı etkileyen süspansiyon davranışı, elektronik ayarlar... Gerçek bir motosiklet sürücüsü gibi motorunun ayarlarını sürüş tarzına göre uyarlayabilirsin!
Tamir yönetiminin ve MSC sisteminin sağladığı doğruluk ve detay seviyesinin gerçekçi motosiklet fizik kurallarına uyumu, beklentisi en yüksek pist yarışçılarını bile heyecanlandıracak. Tabii çeşitli sürüş desteği teknolojileri sayesinde daha az tecrübeye sahip oyuncular da kendilerini zirveye taşıyacak teknikleri öğrenebilir.
Silverstone, Laguna Seca, Suzuka, Nürburgring, Paul Ricard... Dünyayı gez ve gerçeğine sadık kalarak yeniden tasarlanmış 10 resmî pistin keyfini çıkar. Yolları tercih edenler için Amerika Birleşik Devletleri, Norveç, Avustralya, İspanya ve İtalya'nın büyüleyici manzarasında beş rota, çift teker üzerinde farklı bir deneyim yaşamak için yeniden tasarlandı!
RiMS Racing'deki kariyer modunda bir takımın başına geçiyorsun. Yarış takvimini yöneterek sürücünü oluştur, hangi AR-GE alanlarına yatırım yapacağını seç ve takımının yeteneklerini yükselt. Doğru seçimleri yaparak yarış performansını artırırsan diğer üreticilerden fırsatlar kapına gelir!