Ring of Life: Survive in Proxima
Dive into the exciting world of exoplanet Proxima B. Explore mysterious places, gather valuable resources and repair broken equipment.
Dive into the exciting world of exoplanet Proxima B. Explore mysterious places, gather valuable resources and repair broken equipment in order to survive in an unknown environment. Be the hero of this space adventure!
"Australia is not the only place in the universe, where every wild creature tries to kill and eat you.
Exoplanet Proxima B. is a much more dangerous place than Australia. Now writing this note I’m really happy that I could spend my holidays in Sydney at my grandma’s. Surely then sightseeing australian deserts together with my grandma I had an idea that I want to become a spaceship pilot. Maybe because he is Canadian, father never understood my choice. Canada is cold and predictable just like my daddy. Anyway dad taught me to be strong and never give up.
If I want to stay alive on Proxima B. I have to keep peace of mind and believe that return to Earth is still possible. Till space battles occur I can’t send SOS signals because it can be captured by enemies and show my location. I don’t even know if our army still exists in this sector. Maybe I can find another way to leave this planet".
Discover secrets left at military bases and secret laboratories found on and below the surface of planet Proxima B.
Exoplanet Proxima B. gets 60 times more high energy radiation than Earth. Living organisms here mutate very fast and they are really dangerous. If they won’t kill, you will probably die from radiation. Anyway … you will die.
During exploration of military bases and research units you will find precious materials and parts which can be used to upgrade weapons and equipment expansions, doing so will greatly facilitate your survival in this toxic and hazardous environment.
Some time ago humanity believed that exoplanet Proxima B could be our new home. We wanted to reach it no matter what, so finally we’ve made it to this far far away world but it wasn’t the place where we could build our new home. Proxima B. happened to be radioactive hell, flood with waves of high energy radiation. Person who came to Proxima B. and wanted to stay alive had only one choice - run from there as fast as possible.