Ringwold: The Last Collector
Each card can appear in different rarities, making every pull another chance to find something unusual, valuable, or difficult to obtain. With multiple ways to collect beyond simply opening packs, Ringwold: The Last Collector is designed for players who enjoy completing collections, chasing rare finds, and steadily building something their own.