Ringwold: The Last Collector
Spil med tidlig adgang er stadig ved at blive udviklet og kan ændres betydeligt med tiden. Derfor kan du opleve uforudsete problemer eller helt nye spilelementer, mens du spiller.Du kan prøve spillet nu, mens det er i gang med at blive udviklet, eller vente, indtil det føles mere færdigt.Rip packs, work strange machines, chase rare variants, and build the weirdest creature card collection in the universe.