Penguin's Dark Ascent: Rise of the Penguins 2
When the mystical Huddle Stone shattered, it broke reality across seven penguin realms. Now young Kaito must venture through these corrupted dimensions, hurling snowballs at tough enemies while navigating treacherous platforming challenges.