Mørk opstigning: Pingviner 2
Da den mystiske Samlingsten blev knust, brød den virkeligheden på tværs af syv pingvinriger. Nu må den unge Kaito vove sig gennem disse korrupte dimensioner, kaste snebolde mod seje fjender, mens han navigerer gennem forræderiske platformudfordringer.