Risk of Rain 2 + Survivors of the Void + Seekers of the Storm + Alloyed Collective Bundle
Bring your friends on the adventure! Only one player must own the DLC to enable the monsters, levels and items for the whole lobby. Players without the DLC will be unable to select the seven DLC Survivors or permanently unlock new items, logbooks, or other content.
Escape a chaotic alien planet by fighting through hordes of frenzied monsters – with your friends, or on your own. Combine loot in surprising ways and master each character until you become the havoc you feared upon your first crash landing.
The Gateway to the Void has opened! The corrupting power it contained has engulfed Petrichor V and plunged the planet into darkness. For millennia, The Void Creatures have grown dominant by taking artifacts from our realm to theirs. Now they look to add you to their collection.
An ancient threat awakens on Petrichor V. Master new Survivors, wield new items, and battle across uncharted regions. Ascend the levels of the Colossus in a race to confront The False Son. Defeat him and unlock the true power of his Soul!
Lured, enslaved, and left to rust. The Alloyed Collective now stirs from the scrap of their fallen allies, driven by a singular purpose: returning home. Master two new Survivors and descend deep into Petrichor V to take on the Alloyed Collective’s ultimate creation.