River City Girls
There's trouble again in River City, and this time only the girls can save the day! Using a variety of attacks, weapons, and items, these hot-blooded heroines are ready to teach the city’s lowlifes a lesson - solo or 2-player co-op! An old-school rumble for a new generation!
There's trouble once again on the mean streets of River City! Hard-hitting heroines Misako and Kyoko are tearing up the town to rescue their boyfriends, Kunio and Riki, and they won't let anyone get in their way! As you punch and kick your way across the city, you'll gain new skills, chow down on power-ups, wield bone-busting weapons, and unleash an arsenal of combos, throws, and special attacks that will leave the bad guys crying for mama - all in outrageous pixel-art style! The awesome action is punctuated by motion-comic story panels, anime cutscenes, multiple endings, and an epic synth-pop soundtrack. This version of the game features touchscreen or Bluetooth controller support for solo play (Bluetooth controllers required for 2-player co-op) as well as River City's newest shopkeeper: Crunchyroll-Hime!