RoadCraft
Prowadzisz firmę usuwająca skutki katastrof, która specjalizuje się w przywracaniu zdewastowanych przez katastrofy naturalne miejsc do dawnej świetności. Czeka na ciebie wiele zadań, które pomogą lokalnemu przemysłowi stanąć na nogi, w tym usuwanie gruzu, wymiana zepsutych urządzeń, czy remont dróg i mostów zniszczonych przez kaprysy pogody! Dzięki specjalistycznym pojazdom i maszynom oraz z wykorzystaniem dopracowanego harmonogramu prac odbudujesz opuszczone fabryki, uszkodzone tamy, czy naprawisz nie działające farmy fotowoltaiczne. Jako kierownik ds. operacji odpowiadasz za wytyczenie na mapie tras dla samochodów ciężarowych, tak aby nie napotykały żadnych przeszkód! Poznaj nową generację zaawansowanej symulacji stworzonej przez Saber Interactive, twórców MudRunner i SnowRunner.