Roboquest Deluxe Edition
Roboquest Deluxe Edition includes the base game, the soundtrack, and the art book.
The Roboquest Deluxe Edition contains: a copy of the base game, a banger soundtrack and a digital artbook.
Roboquest is a fast FPS Roguelite in a scorched futureworld. You're a rebooted Guardian, ready to kick some metal ass! Fight with your buddy or by yourself and annihilate hordes of deadly bots in ever-changing environments.
Purchasing this bundle will grant you access to one copy of the base game Roboquest.
Each of the levels in Roboquest are powered up by a banger track made specifically for the game by Noisecream. The soundtrack contains them all. In addition, a couple of extra tracks as well as every other side-tracks like menu and end-screen tracks are also included. The soundtrack contains both WAV and MP3 files.
Purchasing this bundle will grant you access to the original soundtrack of Roboquest.
Over 200 pages of Roboquest artworks, both old and recent as well as extra information from our artists regarding their workflow and thought process. Compiled in a digital artbook.
Purchasing this bundle will grant you access to the digital artbook of Roboquest.