Rogue Glitch Ultra
A roguelite action platformer in a vibrant glitch-ridden world. Amass a huge arsenal from 150+ weapon options and face hordes of enemies and tough boss fights. Jump into multiplayer (up to 4 player co-op online or local) to collect, unlock, and upgrade for endless replayability.
Rogue Glitch Ultra is packed with unlockable items, characters, and cosmetics to make every run a worthwhile one.
Worry less about aiming with auto-targeting and more about landing your jumps and building the best loadout - throwing sponges at your foes, using a minion pistol to summon little helpers, firing projectiles from another dimension, or any of the other 150+ weapon options to advance in this hostile universe! By using the currency known as Malbytes, you’ll be able to transform your existing characters into more powerful glitched evolutions as you proceed deeper into the unknown and meet an ominous being who wants to make a deal...