Rogue Lords
Pierwsza gra z gatunku „roguelike”, w której gracz wciela się w Diabła i może zmieniać niektóre reguły dla własnych korzyści! Pokieruj w kolejnych próbach drużyną słynnych geniuszy zła mierzących się z nieoczekiwanymi zdarzeniami i rozgrywką w trybie turowym. Odblokuj nowe umiejętności, twórz potężne synergie i używaj swoich mocy, aby odwrócić bieg zdarzeń w krytycznych momentach. Aby wywrzeć upragnioną zemstę na łowcach demonów, musisz najpierw odzyskać starożytne artefakty.
Po porażce w bitwie z siłami Dobra straciłeś moc i uciekłeś z tego świata, aby szukać schronienia w Piekle. Dziesiątki lat później powracasz z najwierniejszymi Adeptami u boku, aby zemścić się na przeklętych łowcach demonów. Ale pod Twoją nieobecność świat się zmienił. Twoi wrogowie urośli w siłę, a potężne wpływy zyskał nowy kult o nazwie Sanctua Lumen, którego poplecznicy bezlitośnie ścigają Twoje sługi. Chcąc odzyskać władzę na światem ludzi, musisz wrócić do dawnej potęgi, którą zapewniały Ci pewne legendarne artefakty.
Każdy Adept ma swoją przeszłość, zdolności i charakterystykę rozgrywki: połącz ich zdolności, aby tworzyć niszczycielskie synergie i pozbyć się śmiertelników ośmielających się wchodzić Ci w drogę.
Manipuluj paskami zdrowia Adeptów i wrogów, dostosuj efekty statusów do wybranej taktyki, otwieraj portale na mapie i zwiększ swoje szanse na sukces podczas rozmaitych zdarzeń… Istnieje wiele możliwości wykorzystania Twoich diabelskich mocy.
Ukończ każde wydarzenie w dowolny sposób, aby zmniejszyć wpływy Sanctua Lumen, zapewnić śmiertelnikom powód do strachu i zdecydować o losie zdrajców, którzy sprzymierzyli się z Twoimi wrogami.