Rogue Spirit
Rogue Spirit is a 3D rogue-lite action game with light stealth elements. Play as the Ghost of the Prince of the Kingdom of Midra, possess enemy characters and absorb their unique skills to fight the evil presence that has corrupted your land.
Reality and the spirit world are now intertwined: defeat the armies of Chaos to save the people of the Kingdom of Midra from demonic invaders.
Rogue Spirit is a 3D rogue-lite action game with light stealth elements. Play as the Ghost of the Prince of the Kingdom of Midra, possess enemy characters and absorb their unique skills to fight the evil presence that has corrupted your land. Passing through your kingdom's villages, forests and marshes, you'll have to defeat and possess your foes to acquire their skills and adapt your combat style to different circumstances.
Each defeated enemy is an opportunity for a body with a greater chance of survival.