Roguebook
Eskiler, kadim zamanlarda yazılmış bir Kitap'ın dünyanın bütün efsanelerini içinde barındırdığını söylerler. Faeria - Gagana Günlükleri'nde geçen onlarca masalsı maceranın ardından, bu tılsım Faeria'daki bir kuyuda kaybolur. Büyünün kaynağıyla doğrudan temasa geçen bu Kitap, şeytani bir kişilik kazanarak Roguebook'a dönüşür!
6 kahraman çifti - Oyuna seçtiğin 2 kahramanla başla. Her bir kahraman 50'den fazla karta, bir kişisel tılsıma ve eşsiz bir yetenek ağacına sahip.
Stratejik savaşlar - 40'tan fazla boss'u ve düşmanı alt etmek için hamlelerini ileriyi de düşünerek belirle.
Dinamik deste oluşturma - Oyun ilerledikçe bir araya getirebileceğin 200'den fazla kart. Aynı desteyle iki kere oynamayacaksın.
Eşsiz güçlere sahip tılsımlar - 30 özel mücevherle kartlarını güçlendir. Sıra dışı etkilere sahip 80 tılsımı topla.
Dünyayı boya - Roguebook'un sayfaları altıgen mozaiklerden oluşuyor. Her bir sayfayı tamamen keşfetmek için büyülü mürekkeplerle farklı desenleri açığa çıkar.
Saatlerce süren eğlence - Oyunu kazanmak 20 saat, oyundaki her şeyi açmak ise yüzlerce saat sürüyor.