Welcome Six Flags Guests! Bring the Six Flags experience home and create your very own theme park. RollerCoaster Tycoon Adventures’ intuitive controls and user-friendly park simulation along with a cheery new visual style let players of all ages create the theme park of their dreams!
Over 120 wonderfully wacky rides, restaurants, and shops guarantee that parks burst with eye-catching action, and the intuitive coaster builder lets players create wild, death-defying coasters with ease.
Atari, Six Flags and Epic Games are teaming up to bring you this special offer. Being a RollerCoaster Tycoon has never been this fun, easy or affordable!
Follow the instructions below and start your RollerCoaster Tycoon Adventure today!