Witajcie w Six Flags! Poczuj się jak w Six Flags i stwórz swój własny park rozrywki. RollerCoaster Tycoon Adventures to intuicyjne sterowanie i przyjazny dla gracza system zarządzania przedsiębiorstwem — wszystko w miłej dla oka oprawie graficznej...
Dzięki ponad 120 cudownie pokręconym atrakcjom, restauracjom oraz sklepom park rozrywki zapewni odwiedzającym ogrom emocji. Używając intuicyjnego kreatora, gracze z łatwością stworzą szalone, niesamowite kolejki górskie.
Atari, Six Flags i Epic Games łączą siły, aby udostępnić tę specjalną ofertę. Zostanie potentatem w branży parków rozrywki nigdy wcześniej nie było tak łatwe, przyjemne ani przystępne!
7) Potwierdź transakcję i rozpocznij swoją przygodę w świecie gry RollerCoaster Tycoon!