Six Flags Konukları, hoş geldiniz! Six Flags deneyimini eve getirin ve kendinize özel eğlence parkı oluşturun. RollerCoaster Tycoon Adventures'ın sezgisel kumandaları ve kullanıcı dostu park simülasyonu ile neşeli yeni görünüm, her yaştan oyuncunu...
120’den fazla harika çılgın gezinti, restoran ve mağaza parkların göz alıcı bir aksiyonla patlamasını sağlayacak ve sezgisel hız treni tasarlayıcı sayesinde oyuncular kolaylıkla; vahşi, ölüme meydan okuyan hız trenleri tasarlayacak.
Atari, Six Flags ve Epic Games, size bu özel teklifi sunmak için bir araya geldi. RollerCoaster Tycoon yöneticisi olmak, daha önce hiç bu kadar eğlenceli, kolay ve ekonomik olmamıştı!
Aşağıdaki talimatları takip et ve RollerCoaster Tycoon Adventure macerana bugün başla!