RollerCoaster Tycoon Adventures
Gracze otrzymują do dyspozycji trzy odmienne tryby, w których będą budować swoje parkowe przedsiębiorstwo — ekscytujący tryb Przygody, podchwytliwe Scenariusze oraz otwartą Piaskownicę. Dzięki ponad 120 cudownie pokręconym atrakcjom, restauracjom oraz sklepom park rozrywki zapewni odwiedzającym ogrom emocji. Używając intuicyjnego kreatora, gracze z łatwością stworzą szalone, niesamowite kolejki górskie. Cztery wyjątkowe, tematyczne środowiska wraz z różnymi wariacjami na temat ziemi i wody gwarantują, że każdy park jest wyjątkowy oraz na swój sposób ekscytujący. Zdobywanie pozycji potentata w branży parków rozrywki nigdy wcześniej nie było tak łatwe ani tak przyjemne!