Rough Justice 84 - Supporter Pack
The Rough Justice: '84 Supporter Pack contains the complete Original Soundtrack composed and performed by Raouf Djeffe, as well as the Art & Design Book with over 200 pages.
The Rough Justice: '84 Supporter Pack contains the Original Soundtrack (OST) with 18 tracks as well as an Art & Design book with over 200 pages.
The Art & Design book goes over the creation process of much of the artwork as well as the design process of Rough Justice: ‘84; from the initial concept sketches to the final in-game renderings, The book takes you behind the scenes of the game's development, exploring the techniques and processes used to bring the game to life.
The Rough Justice: '84 Original Soundtrack (OST) contains 18 tracks with over 37 minutes of neon-noir retro-synth vibes composed and performed by Raouf Djeffel, whose work can be heard in trailers and promos for Star Wars Andor, Marvel's Midnight Suns, Call of Duty Warzone, Halo Infinite, The Handmaid's Tale, The Expanse, and many more.
Rough Justice ‘84 has a very good core idea and impresses in terms of atmosphere. The music, the character portraits, and the design of the cases, all work together to immerse players and keep their interest level up. I would love to see a TV series that uses some of the featured agents.