Rough Justice: '84 - Supporter Pack
Pakiet wspierającego Rough Justice: '84 Supporter Pack zawiera pełną oryginalną ścieżkę dźwiękową skomponowaną i wykonaną przez Roufa Djeffela oraz album z ponad 200 stronami grafik i projektów.
Pakiet wspierającego Rough Justice: '84 Supporter Pack zawiera oryginalną ścieżkę dźwiękową z 18 utworami oraz album z ponad 200 stronami grafik i projektów.
Album z grafikami i projektami przedstawia proces tworzenia większości prac graficznych i projektowania gry Rough Justice: '84, od wstępnych szkiców koncepcyjnych po ostateczne renderingi w grze. Album ten pokaże Ci kulisy tworzenia gry, odkrywając techniki i procesy wykorzystane do wcielenia gry w życie.
Oryginalna ścieżka dźwiękowa gry Rough Justice: '84 zawiera 18 utworów i ponad 37 minut muzyki w klimacie neon-noir retro synth. Ścieżka dźwiękowa została skomponowana i wykonana przez Raoufa Djeffela, którego twórczość można usłyszeć w zwiastunach i reklamach Star Wars Andor, Marvel's Midnight Suns, Call of Duty: Warzone, Halo Infinite, The Handmaid's Tale, The Expanse i wielu innych.