Royal Class Poker
Prove your poker talent and win round after round with a little luck! Play the most popular of all game types "Texas Hold'em" and compete against up to 10 computer-controlled opponents.
The carefully implemented game rules for No Limit Texas Hold'em and the graphically excellent representation of the poker round ensure hours of fun and casino feeling.
Before a game you can specify almost everything individually, from the number of players to the stakes.