RPG Survivors
Accumulating gems allows you to level up, and upon leveling up, you can randomly acquire weapons or skills.
Each weapon or skill has seven levels, and reaching level 7 makes them overwhelmingly powerful.
There are two types of boxes: one grants passive abilities, and the other is a golden box that provides random weapons and skills, similar to leveling up.
The game features multiple stages, starting with normal difficulty, and upon clearing all stages, you can challenge the hard difficulty.