RUINER
A wired psychopath lashes out against a corrupt system to uncover the truth and retrieve his kidnapped brother under the guidance of a secretive hacker friend. Combine preternatural reflexes, augmented tools, and the arsenal of fallen foes to tear down HEAVEN.
Equip all manner of high-tech firearms and melee weapons to ruin all that oppose you. Employ state of the art gadgets like energy shield, dash augmentations, and the switch gun stun or hack the opposition onto your side of the fight.
Blast through crowds or slow down time and hand select your points of attack before unleashing a storm of violence on the battlefield.
Violent confrontation is a means to an end and trust is a devalued currency in Rengkok as you navigate a senseless world with the help of a mysterious hacker friend.
Reikon is an independent studio located in Warsaw, founded in 2014 by four veteran game developers whose work includes i.e. the Witcher, Dead Island and Dying Light series.