Rumbral
Rumbral is a dark, puzzle platformer set in a seemingly forgotten world. Find your way in this desolated place while trying to recover your memories and find out who you really are.
You wake up in a dark and eerie forest, with no memory of who you are or how you got there. Explore a world filled with strange ruins and puzzles — possibly left behind by others. Survivors? Explorers? Find mysterious magenta liquids that allow you to uncover secrets about the past… and perhaps even your own. But beware — you may not be alone in this desolate place.
In Rumbral, you play as a mysterious entity trying to piece together a forgotten past. Solve environmental puzzles, activate ancient devices, and manipulate objects to progress through the world. Use strange liquids to shift into a parallel version of reality — a shadow of the past — where you’ll access new areas or trigger changes that affect the present. Uncover lost memories by collecting hidden items scattered throughout the world. Some are well hidden. Others… might be watching you.
Explore a constantly shifting forest and its surreal scenery, while keeping an eye out for whatever might be stalking you in the dark.