RUN is a dynamic platformer with procedurally-generated levels. In a place where everything is constantly moving, you will face the dangers of the World In-Between to reach for the light. Dodge the most devious traps while relying on your reflexes, hoping for a better future.
RUN: The World In-Between is a highly dynamic platform game with procedurally-generated levels.
Inspired by Celeste, Dead Cells, Scourge Bringer, and even Super Meat Boy, your movements will have to be as quick as they are precise.
In a place where everything is constantly moving, you will have to face the dangers of the World In-Between to reach for the light.