RUN: The World In-Between to nowa gra platformowa w stylu „zgiń i powtórz” z proceduralnie generowanymi poziomami. Jak najszybciej skacz i biegaj, żeby odblokowywać nową zawartość!
RUN: The World In-Between to dynamiczna gra platformowa z proceduralnie tworzonymi poziomami.
Jej rozgrywka, inspirowana takimi tytułami jak Celeste, Dead Cells, Scourge Bringer czy nawet Super Meat Boy, wymaga szybkiego, ale także precyzyjnego poruszania się.