Rune Fencer Illyia
Rune Fencer Illyia is an intense, atmospheric action-platformer with a heavy focus on exploration and combat. Traverse an enormous and dangerous world, meet strange allies, and outfight your numerous foes with fast-paced swordplay and stolen runic magic.
A young Runist named Illyia wakes up in the debris of the airship she had been traveling on with her twin sister, Lilly. Now, Illyia must explore the cursed, ruined world that she's arrived in, find her missing sister and the way home before it’s too late.